NORSK NETTBUTIKK • FRI FRAKT OVER 600 KR

0

Your Cart is Empty

PAKKETILBUD
  • Kjøp til hele familien og spar!

  • HERRESOKKER
  • DAMESOKKER
  • Add description, images, menus and links to your mega menu

  • A column with no settings can be used as a spacer

  • Link to your collections, sales and even external links

  • Add up to five columns

  • Add description, images, menus and links to your mega menu

  • A column with no settings can be used as a spacer

  • Link to your collections, sales and even external links

  • Add up to five columns

  • FAQ

    Min bestilling

    Vi jobber med å sende bestillingen din innen 24 timer. Varene sendes fra vårt lager på hverdager, og dere får tilsendt e-mail med sporing til pakke.

    Du kjøper produktet før det lages eller bestilles inn, slik at vi kun tar inn bestilte varer. Dette hindrer overproduksjon. Hvis bestillingen din inneholder flere varer og et produkt med en forhåndsbestilling, sendes pakken av miljøhensyn først fra lageret vårt når alle de bestilte produktene er på lager.

    Når din ordre er sendt fra STRØMPE mottar du en email fra hei@strompe.no med sporingnummer til pakken. Du kan også logge på Min konto der du kan se status på din ordre. Dersom det har gått 1-2 dager over forventet leveringstid som er oppgitt på produktet, kan du gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan undersøke statusen på ordren din nærmere.

    En ordrebekreftelse sendes automatisk rett etter du har sendt en bestilling. Vi anbefaler å sjekke om e-post fra STRØMPE kan ha havnet i spam. Du kan legge til hei@strompe.no i kontaktlisten din eller godkjenne den. Dette viser e-postleverandøren at avsenderen er trygg og pålitelig. Du kan også kontakte vår kundeservice på hei@strompe.no

    Vil du kansellere en bestilling? Send oss e-post så raskt som mulig (helst før kl. 07 neste morgen), så rekker vi å stoppe sendingen. Skal du bytte eller angre et kjøp, kan du sende varene tilbake innen 30 dager. Varene må være ubrukt, uvasket, uskadd og med merkelapp og forsegling på. Intimprodukter kan ikke returneres hvis forseglingen er brutt. Returfrakt koster 49 kr og trekkes fra tilbakebetalingen. Ta alltid kontakt med oss på e-post hei@strompe.no før retur, så sender vi deg returetikett.

    Hvis varene du mottar er feil størrelse eller farge, ta kontakt med hei@strompe.no så ordner vi med ny utsendelse og returetikett. Du kan også angre på et kjøp, men må da betale kr 49 for returporto.

    Levering

    Ja, når du bestiller hos oss, så forbereder og pakker vi din ordre. Når den sendes, får du en sporingslenke på e-post som gjør at du kan følge pakken din.

    Normalt tar pakke i postkasse 1-5 dager, men det kan ta opptil 1 uke før du har varene. Haster noe, så skriv en email til oss så ser vi hvordan det kan løses.

    Nei, vi sender fra Norge og er en norsk bedrift med lager i Oslo. Du betaler bare det du ser i handlekurven, ingen ekstra gebyrer kommer i tillegg.

    Hvem er STRØMPE

    STRØMPE har produksjon i Europa under rettferdige arbeidsforhold, hovedsaklig produserer vi i Polen, Portugal, Spania Frankrike og Italia.

    STRØMPE er et lite familiebasert selskap fra Oslo. Vi startet i 2018 på Storo Storsenter, og fra 2024 fortsetter vi kun med nettbutikk.